goed idee ??

• williewortel

Dus jij moet elke week sparen om in het weekeinde iets te gaan doen, wat een flauwekul zeg.

Ben zelf toen in disneyland geweest en daar doet echt niemand moeilijk over dat het voor ab.houders geopend was, ik vind het een goede actie als ze het hier ook zouden doen. Overal waar je op geabonneerd bent krijg je korting/voorrang. Wekelijks in de veronicagids staat ook een actie voor abonnementhouders, daar ga je toch ook niet over zeuren dat dat belachelijk is, of moet je daar ook voor sparen ??

• williewortel

Blijdorp is voor mij te ver om een abo te nemen, dus krijg ik geen korting/kaartjes voor wat anders, dat is toch precies hetzelfde. Ik vind het wel een goed idee, en met al dat commentaar hier moet de efteling het doen voor de abo houders voordat het seizoen open is, hebben alle zeurpieten er hier geen last van en kunnen zij nog mooi doorsparen om een keer naar de efteling te kunnen, wat een stel zielepieten zijn jullie zeg

• Stefanie

Volgens mij ben jij hier de zielepiet williewortel. En ik heb WEL DEGELIJK een abonnement en ik vind het ook niet kunnen. En als jij ook maar één werkende hersencel zou hebben zou je tenminste weten, en dan zeg ik nog niet eens het er mee eens zijn, wat ik bedoel.

En leer eens typen, er klopt geen bal van jouw zinnen.

• Dennis

en zo is het.

De atractie open maken 1 dag voor de opening, dan kun je toch ook op de dag van de opening gaan, wat is er mis met 1 dag wachten? Zelf heb ik geen abo, ik zou er wel een willen. Ok, als de Efteling nou iets deed zoals dat iedere keer als je met een abo het park binnegaat een gratis souvenir ter waarde van 20 euro gratis krijgt, of op bepaalde tijden in bepaalde atractie's door de invaliden ingang naar binnen zodat ze niet hoefen te wachten!

• Pieter

Dus een speciale opening (zoals dat bij zowat alle pretparken gebeurd) van een uurtje of twee van het eigen park voor abonnementhouders is niet fair. Maar al die kaartjes voor andere parken die je bij bepaalde parken krijgt is wel fair? Als je zo denkt mis je het punt.

• Sonja van Mourik Thelen

jeetje williewortel, mag hier niemand zijn eigen mening geven ofzo, ik dacht dat dat juist gevraagd werd en volgens mij is dat dus heel wat anders dan zeuren.

Wat een aangebrand type zeg.

en pieter, een of twee uurtjes eerder open voor abo houders vind ik heel wat anders dan een hele dag.

alhoewel ik dan als niet abo houder dan wel verschrikkelijk jaloers zou zijn!

• Phil

Stefanie schreef:

Volgens mij ben jij hier de zielepiet williewortel. En ik heb WEL DEGELIJK een abonnement en ik vind het ook niet kunnen. En als jij ook maar één werkende hersencel zou hebben zou je tenminste weten, en dan zeg ik nog niet eens het er mee eens zijn, wat ik bedoel.

En leer eens typen, er klopt geen bal van jouw zinnen.

——————————————————————————-

Gewoon laten gaan, Steef, er zijn belangrijkere dingen.

Andere kant weet iedereen op dit Topic dat de Efteling niets extra's gaat doen voor abo-houders, laat staan kaartjes kopers.

• Sonja van Mourik Thelen

En dan nog even iets williewortel, wil jij geen commentaar leveren op mensen die wel voor hun entree kaartjes moeten sparen want ik lees net ergens dat jij je abo gratis krijgt, dus volgens mij heb jij nog nooit van het woordje sparen gehoord.

het komt niet bij iedereen zomaar aanwaaien.

• Phil

Laat je niet gek maken, Sonja, die persoon weet niet waar hij het over heeft.

• williewortel

Gratis krijgen ??? ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar ook ik moet gewoon betalen voor een abo, net als mijn vrouw en kinderen trouwens+ parkeerabo is tesamen toch eventjes 600 euro, kan dus niet zeggen dat het gratis is…..